Weer een nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Darwin, Australië van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu Weer een nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Darwin, Australië van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu

Weer een nieuw telefoonnummer

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

12 April 2008 | Australië, Darwin

Ik heb weer een nieuw Ozzie nummer; Vodafone was een stuk voordeliger dan Telstra, dus ik heb m'n credit opgemaakt en een nieuwe prepaid gekocht:

+61 404568901

Verder gaat alles goed hier, een grote update stuur ik vlak voor we de Outback ingaan.

Ik vind het echt erg leuk als mensen reageren, had voor mijn vorige berichtje wel een beetje het idee dat ik voor niks steeds aan het typen was, blijf reageren, ik vind het ook leuk om te weten hoe het met jullie daar gaat! Dusse, bedankt voor alle reacties! :D

Youtube heb ik trouwens geprobeerd, maar dat werkt hier niet echt lekker; duurt veeeeeel te lang voor ik iets heb geupload, internet is hier gewoon te langzaam voor dat....

  • 12 April 2008 - 08:35

    Astrid:

    Jammer dat filmpjes uploaden het niet doet, maar ja... internet in Australië is inderdaad niet zo geweldig, als je Nederland gewend bent ;)

    Telstra vervangen door Vodafone? Hmm.. qua kosten very good, qua bereik... domme keuze ;-) .
    Ik ben benieuwd naar je grote update, vooral berichtjes blijven posten hoor.

    Tot later :)

  • 12 April 2008 - 10:10

    Kili:

    ja, in NZ is internet ook erg traag vergeleken met NL.. wen er maar aan dus! Of je moet je filmpje echt heel erg comprimeren (windows media heeft daar een gratis te downen prog voor, weet naam uiteraard nu niet meer...)

  • 13 April 2008 - 09:54

    Robin:

    Dat het bereik wat minder is bij Vodafone zeiden ze inderdaad bij de AIFS, maar van andere backpackers met Vodafone heb ik gehoord dat ze ook gewoon overal bereik hadden. En ach, ook al is het bereik misschien toch wat minder, ik hoef niet zo nodig 24/7 bereikbaar te zijn (nou maar hopen dat m'n ouders hier even overheen lezen :P ), in Nederland vergeet ik ook vaak zat mijn gsm mee te nemen. Denk ook niet dat Telstra in de outback 100% dekking heeft... :P

    Zal eens kijken of ik dat comprimeergedoe kan vinden, maar ik heb ook net besloten om na vandaag wat minder te gaan internetten... het leven is al duur zat atm, gehuurde camper, didgeridoo gekocht, etc. Hmm, nou zit ik alweer een update te typen, dus ik hou maar op, tot over 2 weken. Heb wel heel veel te vertellen dan!! :)

    Ohja, ohja, bijna 5000 pageviews!! :D

  • 13 April 2008 - 18:25

    Pa Ma:

    Hoi,en jij weet ook wel dat je ouders daar niet overheen lezen.We vonden het heel leuk om je te zien op de webcam,jammer dat het geluid het niet deed.Nog heel veel plezier.Groetjes

  • 17 April 2008 - 13:18

    Annemarie:

    Ha Robin!

    Je post zeker niet voor niks hoor!
    Zeker niet als je ziet dat je 5000 views hebt, wauw.
    Ik lees je berichten (incl. foto's) ook altijd en vergeet dan een berichtje te plaatsen. (sorry, is inderdaad niet leuk voor jou als iedereen dat doet)

    Die Tasmanian Devils zag ik laatst op tv, dat zijn helemaal geen vriendelijke beestjes! Ze vochten om een stuk roadkill, dat was ook helemaal geen fijn gezicht. Zo'n kangaroe in stukjes, bah.

    In je voetbalshirtje, in je camper, blazen op de digeridoo :-D
    Ik zie het voor me.
    Toffe slippers trouwens! Zouden goed gepast hebben bij je werkoutfit van de vleesverwerker...hihi
    Ben wel blij dat we geen foto's van dooie beesten te zien kregen trouwens!
    (bedankt!)

    Bekeek net nog eens het filmpje van Bondi Beach en ik heb het nu echt helemaal gehad met dat Nederlandse Kwalitatief Uitermate Teleurstellende weer. Down under ziet het er een stuk aantrekkelijker uit, dus! 't is net een reclamefilmpje van een reisbureau.
    Is het vervellen achter de rug of ben je inmiddels opnieuw verbrand?

    groetjes Annemarie

  • 19 April 2008 - 18:32

    Kili:

    Vind trouwens dat je het updaten nog erg regelmatig doet. Knap dat je dat zo volhoudt! (h) very niceeee :)

  • 21 April 2008 - 18:00

    Arno:

    He,
    Leuk je nog even gezien te hebben voor ik weg ging. Zit nu nog in Hanoi, ga morgen verder. Drukke tijd tot aan Ho Chi Minh City, maar mag niet klagen.

    Veel plezier in the outback, als ik je niet meer voor die tijd spreek.

    Arno

  • 24 April 2008 - 12:48

    Karin Siereveld:

    Ha die Robin, 'k heb eindelijk eens tijd om je website te bekijken ! Leuk om te lezen wat je allemaal doet. Ik weet niet wanneer je dit weer leest - je kunt vast niet elke dag on line ...??
    Ik begrijp dat je nu nog boten aan het wassen bent. Werk ze nog een paar dagen en veel plezier met de camper ! Hier alles goed - ook met Ruud en onze veestapel ! 'k Begreep van Rinus dat je nog langer weg blijft dan tot september !! Geniet ervan zou ik zeggen.
    In Nederland kan je nog lang genoeg werken. Of heb je al plannen om te emigreren ??
    Groetjes, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Robin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 67794

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 07 Oktober 2016

Oostkust

16 Januari 2008 - 09 December 2008

Australië

Landen bezocht: