Het begin - Reisverslag uit Osaka, Japan van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Osaka, Japan van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

17 Januari 2008 | Japan, Osaka

Pfoe, ik zit in Osaka! Ik ben echt kapot, want ik heb geen oog dichtgedaan inb het vliegtuig. Daarnaast zit ik te typen op een extreem vaag toetsenbord met allemaal Japanse tekens erbij, dus lees amaar over de tikfouten heen. :)

Goed, het begon allemaal op schiphol; nog even gezellig gegetenb met m'n ouders en arno, Lindy, Thomas en Mathijs. Daarna was het tijd om door de douane te gaan. Daar al m;n euro's in Yens omgewisseld en toen ben ik naar de gate gegaan; kon ik mooi als eerste door.

De vlucht zelf was prima te doen, leuk waqt afleveringen van series gekeken en lekker gegeten. Ook nog proberen te slapen, maar dat lukte voor geen meter.

Heel toevallig zat ik in het vliegtuig naast twee andere Nederlanders, Jos en Jannie, waar ik een beetje mee aan de praat raakte, na de landing nog even een kpoje koffie mee gedronken en waarschijnlijk gfa ik ze nog even oipzoeken in Kyoto. zij reizen namelijk 1 dag eerder naar Nieuw-Zeeland dan ik.

De landing was echt bizar. Osaka airtport ligt op een eiland, dus aan allebei de kanten zie je alleebn maar water, maar toch gaat het vliegtuig steeds lager en dan ineens land je, echt heel erg raar.

Ik ga nu eerst even eten, ik zal nog wel de foto's uploadden die ik heb gemaakt, maar ik heb even geen zin meer op te zitten typen. De rest houden jullie dus nog te goed. :)

  • 17 Januari 2008 - 08:14

    Kili_kat:

    Whaa...spannend! Ik wil ook! Veel plezierrrr..!

  • 17 Januari 2008 - 08:21

    Guus:

    Hey Robin,

    Slecht geslapen, jetlag en dan toch achter een computer kruipen..niet weer doen, joh!

    Enfin, mooi dat je veilig geland bent enne...succes met je Japans!

    Groet'n van Guus

  • 17 Januari 2008 - 08:24

    Robin:

    Oe,leukleuk, snelle reacties terwijl ik foto's aan het uploaden ben met een brakke internet explorer die steeds crasht... Maarre wie is kili_kat???

  • 17 Januari 2008 - 08:30

    Kili_kat:

    Zie e-mail.
    Lekker he, traag internet? In NZ kunnen ze er ook wat van hoor, dus train je geduld maar vast!
    Vliegen is zo erg nog niet met die uitgebreide audio- en videoverzameling tot je beschikking, of wel? Alleen het s-t-i-l-z-i-t-t-e-n is nogal vervelend..
    Succes verder, ik ga naar school!

  • 17 Januari 2008 - 16:48

    Astrid:

    Omg! Vreselijk die metro-kaartjes-machine! Ben ik blij dat Hong Kong zo Engels als de pest was.

    Veel plezier en succes met het ontcijferen van al die mooie tekeningetjes. En hou ons maar goed op de hoogte.

  • 17 Januari 2008 - 17:19

    Pa En Ma:

    Heel veel plezier met je Japans,het is maar voor 5 dagen.

  • 18 Januari 2008 - 10:39

    Ilse En Familie:

    hey robin
    leuk hoor zo rondreizen!!!! Vindt het alleen jammer dat je niet deze kant ook uitkomt ;) Ik hoop dat je veel plezier hebt en ons op de hoogte houd!!!!! heel veel groetjes uit abu dhabi

  • 18 Januari 2008 - 20:23

    Marc En Jannie:

    Hoi Robin,

    Lijkt ons wel spannend om zo een metrokaartje te kopen. Ben je toch op de goede plek terecht gekomen???

  • 19 Januari 2008 - 12:07

    Janny En Jos:

    Robin, wij hebben steeds geprobeerd contact te maken maar dat lukte niet. Probeer me even te mailen op jannynijborg@yahoo.com. We gaan morgen naar Hiroshima misschien heb je zin om mee te gaan, moet natuurlijk het kontakt wel lukken. Groetjes Janny en Jos

  • 19 Januari 2008 - 21:46

    Ruud & Annemarie:

    Lekker survivallen zo met die tekens :)
    Sneeuwt het nog??

    groetjes Ruud & Annemarie

  • 20 Januari 2008 - 10:28

    Tante Friet:

    Wat een ondernemig ,geniet er van en veel plezier.
    Groetjes je oud tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Osaka

Robin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 67905

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 07 Oktober 2016

Oostkust

16 Januari 2008 - 09 December 2008

Australië

Landen bezocht: