Inspiratieloos laatste stukje vanuit Nederland... - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu Inspiratieloos laatste stukje vanuit Nederland... - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu

Inspiratieloos laatste stukje vanuit Nederland...

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 Januari 2008 | Nederland, Brielle

Morgen is het dan eindelijk zo ver... op weg naar Japan voor het eerste deel van mijn reis. Ik begin wel een klein beetje zenuwachtig te worden, maar ik heb nog altijd niet het idee dat het helemaal tot me doordringt. Dat komt vast allemaal wel zodra ik op het vliegtuig stap...en anders wel als ik er weer uitstap... Ik vlieg morgen (woensdag) om 15:15 vanaf Schiphol, dus als je nog een SOG-excuus zoekt of je gewoon verveelt ben je welkom om een kopje koffie of biertje te komen drinken. :)

Op het moment zit ik bij m'n ouders in Brielle; de laatste dingetjes doen, zoals m'n CV vertalen in het Engels, iets wat ik steeds voor me uit heb geschoven (dat is denk ik toch wel één van mijn sterkste punten, dingen voor me uitschuiven -.-). Eens even kijken, verder moet ik nog even een adressenlijst samenstellen, dus als je niet verwacht hier op te komen is nu je kans om me je adres te geven en misschien toch een kaartje te krijgen. :P

Ik heb net toch nog maar een keer m'n kleren uitgezocht, toen ik het gisteren woog kwam ik uit op 12 kilo, wat ik eigenlijk toch nog wel wat veel vond, maar ik heb toch alles maar weer teruggestopt, ik had al minder bij me dan ik dacht. Het vervelende is dat het in Osaka 's nachts vriest en overdag ook verdomd koud is; het sneeuwt er verdorie gewoon, dus ik moet ook wel wat warms meenemen.

Verder heb ik eigenlijk geen inspiratie, dus hier moeten jullie het maar mee doen. Tot over 7,5 maand en allemaal heel veel succes en plezier met wat je ook aan het doen bent!

  • 15 Januari 2008 - 12:38

    Paul:

    Nogmaals heel veel plezier met je reis rond de wereld. Ik zou het best spannend vinden om morgen in een land terecht te komen waar ik de taal absoluut niet ken en de tekens meer op tekeningen lijken dan op een taal. Als je maar rekening houdt met de volgende waarschuwing als je in wil checken, dan komt alles goed. :)

    NOTE: CHECK-IN time is between 4PM, before that the hotel has not reception

  • 15 Januari 2008 - 13:40

    Guus:

    Hey Robin,

    Super dat je zoiets gaat doen! Zet 'em op, geniet van alles wat je ziet en gaat doen! Ik zal je site in de gaten blijven houden (makkelijk zat: ik heb me al aangemeld via de Blijf-op-de-hoogte-link :P)...

    Maarre..het allerbelangrijkste: kom over een klein jaar gezond weer thuis!

    Groet'n van Guus (ook namens de rest van de familie :))

  • 15 Januari 2008 - 14:09

    Miriam + Fam:

    Hi Robin!

    wij wensen je allemaal heel veel plezier en succes aan de andere kant van de wereld! Geniet van de tijd en alles wat je daar meemaakt!

    We zullen je blijven volgen via je site!

    Groetjes Henk, Monika, Jens en Miriam

  • 15 Januari 2008 - 15:22

    Mathew:

    Heey Robin,

    Helaas kon ik afgelopen zaterdag niet bij de nieuwjaarsborrel zijn, maar ik wil je via deze weg heel veel plezier wensen. Ik ga je verhalen met belangstelling volgen.

    Groet,

    Mathew

  • 15 Januari 2008 - 22:43

    Astrid:

    Veel plezier! En ik verwacht toch wel minimaal iedere 3 dagen een update hoor ;)

  • 16 Januari 2008 - 18:11

    Annemarie:

    En weg issie!
    Je zult onderhand wel schoon genoeg hebben van de vlucht ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brielle

Robin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 67903

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 07 Oktober 2016

Oostkust

16 Januari 2008 - 09 December 2008

Australië

Landen bezocht: