Definitieve vluchtdata - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu Definitieve vluchtdata - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu

Definitieve vluchtdata

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 November 2007 | Nederland, Enschede

Yay, vandaag heb ik de definitieve vluchtdata ontvangen!

16 januari Amsterdam - Osaka
22 januari Osaka - Auckland
23 januari Auckland - Sydney
15 juli Melbourne - Auckland
12 augustus Christchurch - Nadi
18 augustus Nadi - Los Angeles
1 september San Franciso - Amsterdam

Mocht je de precieze tijden enzo willen weten, moet je me maar even een mailtje sturen. :)

• 08 November 2007 - 17:29

Thijs:

En jaja, Thijs heeft ook zijn ticket geboekt! Ik ga lekker Robin vervelen aan het eind van zijn ongetwijfeld uitputtende rondreis :P

• 14 November 2007 - 09:26

Karin:

Dag Robin! Zag op het koetjesboek de link naar je site staan. Klinkt als een leuke reis, en helemaal toevallig: ik vertrek 16 januari naar Sydney (t/m 12 juni)! Misschien kunnen we nog een keertje samen een toeristisch tripje doen! :)

• 15 November 2007 - 08:49

Marc En Jannie:

Hoi Robin,

We waren zondag bij je pa en ma en die vertelden dat je ging reizen. Hartstikke goed man. Wij zullen je volgend, en we wensen je heel veel plezier toe.

• 16 November 2007 - 20:41

Robin:

Hey Karin, leuk dat je ook naar Sydney gaat, toevallig nog op dezelfde dag weg ook. Wat ga jij daar eigenlijk doen?
    Lijkt me erg leuk om daar eens wat af te spreken, via de mail is misschien wat makkelijker afspreken, robin @ vestingbar.nl werkt nog altijd. :)