Sydney en Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu Sydney en Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Siereveld - WaarBenJij.nu

Sydney en Blue Mountains

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 Januari 2008 | Australië, Sydney

Even een kleine update, ik zal proberen wat tijd vrij te maken om weer een langer verhaaltje en foto's neer te zetten.

Nadat ik mijn tas terug had, had ik een arrival orientation waar het een en ander werd uitgelegd over werken en reizen in Oz. Daar ontmoette ik Nance uit Zwolle, die hier ook alleen aan het rondreizen is en dus ook net begonnen is. Met haar heb ik de afgelopen dagen opgetrokken.
We zijn een paar keer naar Bondi Beach geweest, een erg mooi strandje hier in Sydney. Tripje van gisteren heeft me een mooie rode rug opgeleverd. :( Verder behoorlijk veel in Sydney rondgelopen en natuurlijk Australia Day gevierd afgelopen zaterdag.
Maandag hebben we met nog 2 meiden uit Nederland een auto gehuurd om naar de Blue Mountains te gaan, een prachtig natuurgebied hier naast Sydney (naast voor Australische begrippen dan, toch nog zo'n 65 kilometer).

Mijn internettijd is alweer bijna op; je moet hier helaas overal betalen voor internet. Ik heb hier wel een half uur per dag gratis, maar vanaf hier is het weer niet fijn foto's uploaden, dus die komen later nog wel. Ik heb inmiddels alweer 545 foto's gemaakt, dus ik zal wel even een mooie selectie maken. :)

  • 30 Januari 2008 - 06:19

    Astrid:

    Gaaaf! Ik hoor van iedereen dat de Blue Mountains echt mooi zijn, met de 3 zusjes enzo. Ik moet toch echt terug.

    Op de kruising van Rawson Place en George Street zit overigens supergoedkoop internet, 2 dollar voor een uur ofzo. Global Gossip. Snel en handig qua uploaden ;-) .
    En ik vind dat je daar wel écht heen moet gaan, want ik ben vreselijk benieuwd naar alle foto's en de lange versie van je verhalen.

  • 30 Januari 2008 - 07:14

    Annemarie:

    Nou, we zijn erg benieuwd naar de foto's van Blue Mountains, dat schijnt echt heel erg mooi te zijn!
    Bedankt voor je kaart, we waren erg verrast :-D

    groetjes Ruud & Annemarie

  • 30 Januari 2008 - 09:04

    Robin:

    Ik heb toevallig inderdaad een Global Gossip kaart, As, maar da's toch ook nog $1 per 15 min, en $3 per uur.
    Ik ben nu effe bezig met foto's uitzoeken, die komen er zo aan. :)

  • 30 Januari 2008 - 16:49

    As:

    Dan zit je op de dure pc :P De goeikopere pc's, die zonder headset zijn maar 2 euro per uur. Of ze zijn duurder geworden, dat kan ook natuurlijk. Maar nu ga ik even foto's kijken. Die rode ruggen zien er vrij kut uit, herkenbaar ook wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Robin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 67794

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 07 Oktober 2016

Oostkust

16 Januari 2008 - 09 December 2008

Australië

Landen bezocht: